Załatwiaj sprawy w Urzędzie poprzez portal Praca.gov.pl lub ePUAP - Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie informuje, iż od dnia 01.06.2021r. przywraca się bezpośrednią obsługę Interesantów w godzinach 8:00-15:00. Interesanci proszeni są o zachowanie dystansu społecznego.
Ze względu na sytuację epidemiczną zachęcamy do załatwiania wszelkich możliwych spraw: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, poprzez portal praca.gov.pl lub ePUAP.
Wykaz podstawowych numerów telefonów.
Pełna rejestracja odbywa się elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl
Zachęcamy do zapoznania się z:
- instrukcją elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (pobierz instrukcję);
- filmem poglądowym rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (obejrzyj film);
- instrukcją opisującą jak założyć Profil zaufany (pobierz instrukcję);
- instrukcją opisującą jak założyć konto użytkownika w Praca.gov.pl (pobierz instrukcję).

Ogłoszenie z dnia 18.04.2025 r. o naborze wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej FEM

Ogłoszenie z dnia 05.03.2025 r. nabór wniosków na formy wsparcia realizowane w ramach FEM 2021-2027

Informacja dotycząca realizacji projektu

Ogłoszenie z dnia 24.09.2024 r. wstrzymanie naboru wniosków na szkolenia indywidualne

Ogłoszenie z dnia 05.03.2025 r. nabór wniosków na formy wsparcia realizowane w ramach FEM 2021-2027

Informacja dotycząca realizacji projektu

Ogłoszenie z dnia 05.09.2024 r. wstrzymanie naboru wniosków w sprawie organizacji robót publicznych rezerwa Funduszu Pracy
