- art. 15 zzb (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla mikro, małych, średnich przedsiębiorców oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID – 19),
- art. 15 zzc (dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników),
- art. 15 zze (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych),
- art. 15 zze2 (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej)
Oznacza to, że wnioski złożone w listopadzie dają możliwość udzielenia wsparcia na okres 2 miesięcy, natomiast w grudniu na 1 miesiąc.
Wnioski należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy praca.gov.pl lub ePUAP, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
lub wniosek wraz z załącznikami oraz podpisaną umową w wersji papierowej należy przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie ul. Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie do skrzynki podawczej znajdującej się w siedzibie Urzędu w godzinach od 8.15 do 12.00.
Wniosek oraz niezbędne załączniki: https://ciechanow.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza