Nowe zasady funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Ciechanowie

Print Drukuj

Szanowni Państwo!

Mając na celu  Państwa i Nasze bezpieczeństwo, ustalono tymczasowe zasady funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Ciechanowie.

Od dnia 03.11.2020 do odwołania Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie w sprawach pilnych realizuje bezpośrednią obsługę interesantów w godzinach 8.15 do 12.00 - po uprzednim umówieniu telefonicznym.

Przypominamy, że wszelkie sprawy można załatwić telefonicznie, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, poprzez portal praca.gov.pl lub ePUAP.
  
Pełna rejestracja odbywa się elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl
 
Skrzynka podawcza na korespondencję znajduje się w wejściu głównym. Interesanci proszeni są o zachowanie dystansu społecznego. 

Adres e-mail: sekretariat@pup-ciechanow.pl
 
NUMERY  KONTAKTOWE
obsługa na daną literę,
realizacja spraw
telefon
B, G, N, O, R (23) 673 08 81
D, E, K, P (23) 673 08 80
A, L, M (23) 673 08 63
C, J, S, T, W (23) 673 08 62
Szkolenia, F, Ż (23) 673 08 61
Staże, H, I, Ś (23) 673 08 69
Dotacje i doposażenia stanowisk pracy (23) 673 08 56
Prace interwencyjne, roboty publiczne, Z (23) 673 08 54
Programy i analizy rynku pracy, Ł, U (23) 673 08 70
Rejestracja (23) 673 08 66
Rozliczenie z ZUS i US (23) 673 08 59
Obsługa osób bez prawa do zasiłku (23) 673 08 73
Obsługa osób bez prawa do zasiłku  (23) 673 08 72
Obsługa osób z prawem do świadczeń (23) 673 08 60
Obsługa archiwum i wydawanie zaświadczeń (23) 673 08 58
 

Kontaktując się z Urzędem należy podać swoje dane osobowe: imię, nazwisko, PESEL, adres oraz numer telefonu do kontaktu. 
Służymy Państwu pomocą pod wskazanymi numerami telefonów. Wszelkie informacje dostępne są na naszej stronie internetowej: www.ciechanow.praca.gov.pl


 
Informacje o publikacji dokumentu